הכוונה תעסוקתית ולימודית

חברות השמה יודעות להעניק שירותי השמת עובדים, כולל השמת בכירים ומנהלים בארגונים וחברות. מתוך ניסיונן הרב בהשמת עובדים למשרות בכירות בחברות במשק, הן יכולות לספק גם שירותי הכוונה תעסוקתית ולימודית לעובדים המעוניינים להתקדם בחיי הקריירה שלהם.

הכוונה תעסוקתית ולימודים, המבוצעת על-ידי חברות השמה, היא תהליך שבסיומו מקבל העובד מידע מקיף וכולל אודות שאיפותיו המקצועיות והדרכים להפכן למציאות. בכדי להגיע לשלב השמת מנהלים או השמת בכירים, עובדים נדרשים לעבור מסלול שבמהלכו ירכשו ניסיון בעבודות שונות. בתחילת הדרך, הכוונה תעסוקתית ולימודית של חברה השמה יכולה לסייע לבוגרי אקדמיה בעת שהם מתלבטים איזה תפקיד יכול לקדמם. אנשי מקצוע העוסקים כבר בתחומים מסוימים, יכולים גם הם להיעזר בשירותי הכוונה תעסוקתית ולימודית של חברות השמה, לטובת הסבה מקצועית.

בכדי לשפר את סיכויי ההצלחה בזמן תהליך השמת מנהלים או השמת בכירים בארגונים השונים, דעו כי הכוונה תעסוקתית ולימודית כוללת פגישות אישיות מול פסיכולוג מומחה, כחלק מבדיקת אישיות. מבדקים אלו מעלים אוריינטציות מקצועיות שונות, כאשר חלקן מלוות אך בשינוי תחום תעסוקתי. מפגישות אלו מתקבלת העמקה לכדי תמונה מלאה על אישיותו של העובד ואופיו, יחד עם דרכים אפשריות להגשמה עצמית בעולם הקריירה.

בסיום התהליך, אנשי מקצוע מלווים את העובד, בכדי להבטיח שהוא מיישם את השיטות באמצעות הכלים שקיבל בזמן תהליך הכוונה תעסוקתית ולימודית. הקניית הידע הנדרש מעניקה לעובד אפשרות להצלחה בעולם התעסוקתי ובתהליכי השמה בתחום המקצועי שלו.

חברת השמה ראויה תדע להציע תכנית הכוונה תעסוקתית ולימודית במגזרים תעסוקתיים שונים, או להפנות עובדים פוטנציאליים לתוכניות שונות של הכוונה תעסוקתית. נוכח ניסיון רב ומספק של חברת השמה ראויה, הרי שמדובר במקום שכדאי לבקר בו עבור התייעצות לגבי המשך הכיוון התעסוקתי, או החלפת תחום קריירה.