מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה – למה זה חשוב לשכור אותו בזמן

Posted by on אפר 22, 2017 in בלוג

מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה – למה זה חשוב לשכור אותו בזמן

אם נעשה סקר אקראי בין תלמידי תיכון, זה לא יהיה מפתיע אם נגלה שהדבר אשר הכי מפחיד אותם זה מבחן הבגרות במתמטיקה. מבחן זה גורם לתלמידים רבים להיכנס ללחץ, הן בגלל רמת הקושי הגבוהה שלו והן בגלל רמת החשיבות הרבה המוטלת עליו להמשך הלימודים במוסדות אקדמיים שונים.

זו הסיבה שתלמידים רבים בוחרים לשכור את שירותיו של מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה. לעיתים הם עושים זאת, אף על פי שהם מבינים את החומר ומצליחים להוציא ציונים גבוהים במבחנים שנערכים בכיתה. שכן אותם מבחנים אינם מהווים בהכרח, פרמטר למבחן הבגרות וכן לקושי הרב אשר קיים בו.

כידוע ישנם שלוש רמות של מבחני בגרות, שלוש, ארבע וחמש יחידות. רמת הקושי הגבוהה ביותר היא חמש יחידות ומרבית התלמידים לא ניגשים אליה, אך גם בחינות בגרות ברמות של 3-4 יחידות, הן ברמות קושי מספיק גבוהות אשר לא מעט תלמידים מתקשים בהן. אחת הדרכים, כאמור, להתמודד עם קושי זה הוא בעזרת מורה פרטי.

מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה, עוזר לתלמידים אשר מתקשים במסגרת הלימודים שלהם. העזרה ניתנת הן במסגרת חזרה על החומר אשר נלמד בשיעורם בכיתה, מבחני סימולציה במסגרתם הם לומדים כיצד להתמודד עם תסריטים שונים שעלולים להופיע בזמן המבחן, וכן במקרים רבים מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה נותן לתלמידים שיעורים נוספים, תרגולים, אותם התלמידים אמורים להכין בבית ובכך הם יכולים לקבל כלים נוספים כיצד לענות על השאלות בצורה נכונה.

למה חשוב לשכור מורה פרטי במתמטיקה

חשוב לשכור את שירותיו של מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה, לא רק בשביל להצליח במבחן אלא גם בשביל לא לפגר בחומר אחרי שאר הכיתה. במקצוע כמו מתמטיקה כל מצב של פיגור בחומר, עלול להוביל למצב לפיו הכיתה ממשיכה להתקדם בחומר הנלמד, בעוד שהתלמיד אשר איננו מבין את הרמה הקודמת של החומר, נשאר מאחור. עם הזמן הקושי הזה יבוא לידי ביטוי, כאשר הכיתה תלמד חומר חדש והוא יתקשה להדביק את הפער.

השכרת שירותיו של מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה היא מחשבה לטווח הארוך וכן לטווח הקצר. בטווח הקצר, כפי שציינו מדובר על כך שהתלמיד מפספס שיעורים או לא עומד בקצב של הכיתה, ועל כן הוא לא מצליח לעמוד בקצב של הכיתה. אם הוא שוכר את שירותיו של מורה פרטי, הרי שהוא מצליח להדביק את הפער ולהישאר באותו קו כמו שאר הכיתה.

לטווח הארוך, השכרת שירותיו של מורה פרטי הכנה לבגרות במתמטיקה משרתת את התלמיד בכך שהיא מאפשרת לו לעבור בהצלחה את המבחן, מה שיכול לשפר את ממוצע ציוני הבגרות ולאפשר לתלמיד להתקבל בעתיד למוסדות שונות במסגרת לימודי תואר ראשון או לימודי תעודה.