להמציא את גלגל מציאת העבודה

Posted by on אוג 1, 2016 in בלוג

להמציא את גלגל מציאת העבודה

כאשר אתם פונים לעסוק במציאת עבודה, אין צורך להמציא את הגלגל. פלטפורמות של מציאת עבודה כבר קיימות, שיטות השמה למציאת עבודה כבר מיושמות, משרה מלאה ומשרה חלקית כבר מותאמות, והדרך כבר סלולה אל מציאת העבודה. אולי צריך רק דחיפה קטנה בכיוון הנכון ובמוטיבציה המתאימה, כדי להתניע את מנוע חיפוש העבודה, ואולי גם איזו מפת דרכים שתכוון אתכם בכיוון המנוסה והנכון אל מציאת עבודה. כאן כבר ניתן להתחיל לגלגל את הגלגלים קדימה בכיוון הנכון לעבודה הנכונה, במלוא הכוונה להתגלגל אל עבר העבודה המושלמת.

כשאתה הולך לחפש את עצמך בדרך למציאת העבודה

בתהליך חיפוש ומציאת עבודה, בראש ובראשונה חיוני שתבדקו עם עצמכם איזו עבודה אתם רוצים למצוא לכם. תהליך החיפוש העצמי בדרך לחיפוש העבודה יכול להיות קצר ומיידי, עם תשובות ברורות וקדימה למציאת העבודה, אך הוא יכול גם להיות תהליך משמעותי, רב התלבטויות וכזה שלוקח את הזמן, עוד לפני שלוקח את העבודה. תהליך החיפוש העצמי והתעסוקתי יכול להיות גם תהליך חיפוש גאוגרפי, מחיפוש עבודה בבאר שבע העיר שבדרום היחסי, ועד הצפנה לחיפוש עבודה בצפון, מחיפוש עבודה בירושלים, עם או בלי הזהב, ועד חיפוש עבודה בשרון, ובדרך ניתן גם לעצור לחיפוש עבודה באשדוד, כי למה לא לבדוק את כל אפשרויות העבודה שלכם, כשהארץ על כל תעסוקותיה פרושה לפניכם וכל הדרכים פתוחות למציאת עבודה.

 קחו את הזמן עד שתקחו את העבודה

מציאת עבודה איננה עניין של מה בכך. מציאת עבודה יכולה להיות תהליך פשוט ומכוון מטרה, אך בהחלט מותר לכם לקחת את הזמן שלכם בתהליך ולעשות מזה עניין. יתכן שאתם עוסקים במלאכת מציאת העבודה במלוא המרץ, ויתכן שאתם נינוחים, מחפשים עבודה לצד חיפוש פוקימונים, כך או כך, כדאי להציץ במודעות הדרושים בבאר שבע, וגם במודעות הדרושים בראשון לציון, או בכל עיר אחרת או מרחב תעסוקתי כזה או אחר, בין אם מדובר בחיפוש עבודה במרכז, ובין אם הריכוז שלכם מחפש משהו אחר לחלוטין במסע אל מציאת העבודה.

 המציאות של מציאת עבודה

המציאות של מציאת עבודה מציגה מציאות של מגוון אפשרויות עבודה, מגוון של משרות, מגוון של אפשרויות השמה, ויצירת מציאות נוחה למציאת עבודה. אם בחיפוש עבודה בחיפה חשקה נפשכם, שם תוכלו לייצר מציאות של מציאת עבודה. אם הנפש כמהה למציאת עבודה במקום אחר, מוכר או חדש, גם שם יש מקום לחיפוש ולמציאת עבודה. גם כאשר תהליך מציאת העבודה מתמשך, התקווה לא אבדה, כי אנחנו עוסקים במציאה, מציאת עבודה.

 יצאנו את מצרים, נמצא גם עבודה

התקווה היא לתהליך מציאת עבודה פשוט ומעצים, מלמד ומזמין, וזוהי תקווה מציאותית גם בשוק מציאת העבודה של היום. השוק אמנם רווי, הגאוגרפיה לא פעם מגבילה, וכך גם לפעמים בדרך אל מציאת העבודה, המוצא, המין, הדת ושאר קריטריונים משתנים, משנים את הסיכויים לעבודה, אך עדיין היצע המשרות הוא קיים ואף לא קטן, ממשרות לסטודנטים ועד לכאלה של בוגרים, ממשרות מרובות ניסיון ועד למשרות למתחילות ולמתחילים, ואפשר להתחיל בחיפוש.